Nem állsz készen arra...
...amit az indiai gykornokok alkottak...
Mivel Indiában közös cégben működik a Volkswagen és a Škoda (lásd keretes írásunkat), a gyakornokok egy Volkswagenből dolgoztak, pontosabban kettőből.
Indiában a 2001-ben vetette meg a lábát a VW-csoport. A Skoda 2001-es megjelenését a Volkswagen és az Audi 2007-ben, a Lamborghini 2012-ben követte és miután a Porsche is bejött a képbe, a különálló képviseleteket Škoda Auto Volkswagen India néven vonták össze. Két üzemben évente 240 ezer autót gyártanak.
A teljes tervezést, a piackutatást, a fejlesztést, a beszerzést, a tesztelést és a gyártás minden egyéb mozzanatát a diákok vé-gezték, 3D nyomtatóval megalkotva az egyedi alkatrészeket.
A projekt minden bizonnyal nagyban hozzájárult szakmai fejlődésükhöz, mégis úgy érezzük, ki kellett volna kérni legalább egy formatervezésért felelős szakember véleményét. A SUV mögé ragasztott lépcsős far ugyanis, amiről levágták a felső részt, hogy nyitott platót kapjanak, sem önmagában, sem az autó egészéhez viszonyítva nem esztétikus, igazi aránytalan szörnyszülött sze-gény, pedig az önhordó karosszériás pick-up jó ötlet, bizonyára Indiában is volna rá kereslet. De reméljük, nem ebben a formá-ban..