Újabb részletek a nemsokára debütáló Volkswagen Amarokról
Még az idén piacra lép a második generációs Amarok!
A frissen megjelentetett fotók még mindig jóval erőteljesebbnek mutatják a dizájnt, mint amilyen a szériaverzió lesz – a durva terepabroncsok, ill. a a kiszélesített kerékívek –, de a márka szabadidőjár-mű-családját idéző orrkialakítás, illetve a hátsó lámpatestek C-t mintázó betétje minden bizonnyal ha-sonló formában jelenik majd meg a szériamodellen. Az autó kerek 10 centimétert nő, hossza eléri az 535 centimétert.
Nyílt titok, hogy a VW Amarok a lemezek alatt egy új generációs Ford Ranger lesz – olyannyira,
hogy a Ford fogja azt gyártani a VW részére –, így nem hivatalosan jó elképzeléseink lehetnek
az autó képességeiről.
A tavaly ősszel leleplezett, de majd csak idén piacra kerülő Ranger akár mátrix LED-es fényszórókat, álló formátumú érintőképernyőt is kaphat, a vezetést puha tapintású beltéri felületeket és gazdagon mért vezetőtámogató tartalmak teszik kellemesebbé és biztonságosabbá.
A 3,0 literes V6-os dízelmotornak továbbra is csak a létezéséről beszél a Volkswagen, teljesítmény-adatokat nem adnak meg. Tudjuk, hogy kisebb, négyhengeres motorral is kapható lesz, illetve remél-hetőleg elektromos változat is készül majd a pickupból.
Ami a szállítókapacitást illeti, a plató elég széles lesz egy Euro-raklap elhelyezéséhez, és magától ér-tetődően lekötőszemek is akadnak majd bőven. A szélesebb felépítmény a fülke helykínálatára is pozitív hatással lesz.