Savaria Autóház Hírek

Aktuális híreink

  1. Hírek
  2. A Volkswagen ID.3 GTX megmutatja, milyen a jövő Golf GTI-je
2024.03.18.
Újdonság a Volkswagentől

A Volkswagen ID.3 GTX megmutatja, milyen a jövő Golf GTI-je

Nincs kockás kárpit vagy szűk hengerszögű hathengeres blokk...

id3gti

    Nincs kockás kárpit vagy szűk hengerszögű hathengeres motor a Volkswagen legújabb sportmodelljeiben, de az ID.3 GTX és az ID.7 GTX Tourer megmutatja, hogy villanymotorral sem kell spórolni.

    Csak néhány vonala fut máshogy, mégis mennyivel jobban néz ki!

    Nagyon csinosan mutat rajta a cseresznyepiros szín, de a sportosságot hangsúlyozó részletekhez szinte nagyí-tó kell, annyira diszkréten tálalja az őrületet az ID.3 GTX. Lökhárítóiban nyílhegy alakú fények világítanak, a hűtőrá-csok és a hátsó diffúzor betétje pedig méhsejt mintázatú. Oldalról feltűnőek a turbina dizájnú alufelnik és a tükör alatt megbúvó GTX logók. Ezekről az apróságokról lehet felismerni a legizmosabb elektromos Volkswageneket a jövőben.

    Nincsen sehol egy bátor piros csík a lámpák körül, mint a Golf GTI-ken vagy rikító féknyergek. Az MEB platfor-mos modelleken bután is nézne ki a hangsúlyos fékrendszer, hisz' a GTX-eken is dobfék lassítja a hátsó kerekeket, mivel a villanymotor épp eléggé lassítja, amikor szükséges.

    Van mivel villantania a Volkswagen ID.3 GTX-nek, mert ebben az alapfelszereltség része az okosabbik IQ.Light LED mátrix fényszóró és a szintén LED-es hátsó lámpák, melyekben futófényes az index, és X alakot formáznak a féklámpák.
    Nagyszerű hatással volt a Volkswagen ID.3-as utasterére a modellfrissítés, amihez a GTX gusztusos, szélükön – szigorúan nem állati eredetű – bőrrel, az ülőfelületen pedig kellemes tapintású, 71 százalékban újrahasznosított mikroszálas anyaggal borított sportülései csak hozzátesznek. Sokat dob az általános minőségérzeten, hogy csök-kentették a műanyag felületek méretét, így több helyen találhatók puhább felületek.

    2024-re már mindenhová beszivárgott a mesterséges intelligencia, amivel emberek tömegei generálnak képeket vagy íratják meg vele a beadandó esszéjüket. A Volkswagen fedélzeti rendszerében a ChatGPT-integráció a gördü-lékenyebb beszédvezérlést segíti, de akár útvonalat tervez, vagy éttermet keres a közelben.
    Feszesebb futóművel, erősebb villanymotorral és gyorsabb töltéssel több öröm van a Volkswagen ID.3 GTX-ben:

hatékonyságuk messze megelőzi a belsőégésű motorokét. A Volkswagen ID.3 GTX-be már az APP550-es kódú, újonnan fejlesztett, állandó mágneses szinkronmotor kerül, mely a gyengébbik változatban 286 lóerős, az ID.3 GTX Performance modellben pedig 326 lovas, a maximális nyomatéka mindkét esetben 545 Nm. Ezzel a korábbi V6-os turbómotorok szintjén mozog, miközben akkora, mint egy tisztességes görögdinnye.

    A WLTP szerinti hatszáz kilométeres a hatótáv, de az ID.3 GTX nettó 79 kWh-s (bruttó 84 kWh) lítium-ion akku-mulátorral valószínűleg a realitás sem kelt majd csalódást. Egyenáramú töltőről (DC) akár 175 kW-ot is fel tud venni, így tízről nyolcvan százalékra 26 perc alatt töltődik az ID.3 GTX.

    Izmosabbik változata 5,6 másodperc alatt villantja meg a pixelekből álló 100-ast a vezető előtti kijelzőn, az ID.3 GTX Performance végsebessége pedig 200 km/óra. A gyengébbik változatnak hat másodperc kell a százas sprint-hez és 180-nál van vége a száguldásnak.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.