Egyenesen remek – Volkswagen ID.5 GTX teszt
Sportos húrokat penget a szabadidő-kupé összkerékhajtású változata
Ami a benzineseknél a GTI, a dízelnél a GTD, a villanyautóknál a GTX – sportos, de azért a hétköznapok során is jól használható modellváltozat. Sokat javít a minőségérzeten a fekete belső. A sportos hangulathoz az első sport-ülések is nagyban hozzájárulnak s a hátsó sor is nagyon tágas.
A 204 lóerős (310 Nm) hátsó mellé kerül egy 109 lóerős (162 Nm) első hajtómotor, a rendszerteljesítmény 299 lóerő. Ezek után nem csoda, hogy nagyon fürgén szedi a kerekeit az autó, Pozitívum, hogy még a 20 colos felnikkel is egész jó a rugózás, és a hatótávolság kellően nagy, nem kell visszafognia magát az embernek ahhoz, hogy bő-ven meghaladja a 400 km-t – feltéve, hogy sokat lassít fékenergia-visszatermeléssel.
Előre hajtómotort és toronymerevítőt is kapott a GTX-változat