Tuningot kapott a zöld rendszámos VW Golf
A megoldás, ha sportosabbá szeretnénk tenni a Golf GTE-nket

2020-ban jelent meg az aktuális 8-as Golf sportos plugin hibrid verziója, a GTE, mely alaphelyzetben sem unal-mas, de a H&R tuningjával egy picit még izgalmasabbá tehető.
Az elöl 40-50, hátul 35-35 milliméteres ültetést magával hozó sportrugók ára 784 euró, a 6 milliméteres nyom-távszélesítőért pedig 64 eurót kérnek el.
Az 1,2 literes szabványfogyasztású és kilométerenként hivatalosan 27 gramm CO2-t kibocsátó Golf GTE "szíve" egy 1,4 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, melynek 150 lóerős teljesítményéhez hozzájön még a villanymotor 113 lóereje.
A hatfokozatú duplakuplungos DSG automata váltóval szerelt GTE ugyanúgy 245 lóerős összteljesítményű, mint a hétfokozatú DSG-vel szerelt GTI, sőt, a 400 Nm-es nyomatéka 30 Nm-rel meghaladja a GTI hasonló értékét. Így aztán nem is csoda, hogy a 0-100-as sprintet alig 6,7 másodperc alatt tudja le, a végsebessége pedig 225 km/h.
Az akkumulátor 13 kWh kapacitású és mintegy 60 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé.