1. Hírek
  2. Bemutatkozik az ID. LIFE
Újdonság a Volkswagenről

Bemutatkozik az ID. LIFE

Fenntartható, innovatív, időtlen

id.life Open Corner

    Megfizethető alternatíva, amely kaput nyit az elektromobilitáshoz: az ID. LIFE modellel a Volkswa-gen megmutatja, hogyan képzeli el elektromos autóját a kisautók szegmensében. A koncepció a fenn-tartható mobilitást, a digitális technológiákat és az időtlen formatervet egyesíti, mindezt előrelátható-an 20 - 25 000 euró közötti alapáron.

    A tisztán elektromos, belépőszintű Volkswagen modell különleges részletekkel hódít, többek között a beltérben található természetes és újrahasznosított anyagaival. Az újdonság bevezetésére várható-an 2025-ben kerül sor.

    Az ID. LIFE1 modellnél a fenntarthatóság kulcsfontosságú. A kompakt crossover modell nem csak, hogy helyi károsanyag-kibocsátástól mentesen közlekedik, de természetes nyersanyagok és újrahasz-nosított anyagok felhasználásával készül.  "A jövő elektromos kisautóit kémlelve az ID. LIFE az első, amit a kulcslyukon keresztül megpillanthatunk." - nyilatkozta a Volkswagen vezető tervezője, Jozef Kabaň. "Innováció, fenntarthatóság és időtlenség: ez a három dolog hajt minket."

Kompakt crossover: letisztult és fenntartható:

    Az ID. LIFE búcsút int a díszítő elemeknek és az egyéb kiegészítőknak, csakúgy, mint a hagyomá-nyos anyagok használatának. Például a tetőnél és az első borításnál alkalmazott légkamrás textilek teljes egészében újrahasznosított műanyag palackokból készültek. A karosszéria átlátszó fedőlakk-jában faforgácsot használnak természetes színezékként, bioalapú keményítővel keverve. A modell kerékgumijaihoz használt anyagok között bio olaj, természetes gumi és rizsháncs is szerepel.

    A belső tér szintén ezt a következetesen fenntarható megközelítést követi. A beltérben alkalmazott faanyagok fenntartható erdőgazdálkodásból származnak. Az utasok Artvelours Eco kárpitozással el-látott ülésekben foglalhatnak helyet, amely nagy részben újrahasznosított anyagokból készül, műa-nyag hulladék újrahasznosításával keletkező másodlagos nyersanyag felhasználásával.

    A megfizethető, belépőszintű elektromos ID. LIFE modellel a Volkswagen még több ember számára teszi hozzáférhetővé a fenntartható mobilitás lehetőségét és tovább folytatja ACCELERATE stratégi-áját.

    A vállalat célja, hogy 2030‑ra az összes Európában értékesített jármű legalább 70 százaléka, az Észak‑Amerikában és Kínában értékesítetteknek pedig legalább 50 százaléka tisztán elektromos le-gyen. Elektrifikációs törekvéseivel a Volkswagen célja, hogy a legvonzóbb márkává váljon a fenntart-ható mobilitás terén.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.