Bemutatkozik az ID. LIFE
Fenntartható, innovatív, időtlen
Megfizethető alternatíva, amely kaput nyit az elektromobilitáshoz: az ID. LIFE modellel a Volkswa-gen megmutatja, hogyan képzeli el elektromos autóját a kisautók szegmensében. A koncepció a fenn-tartható mobilitást, a digitális technológiákat és az időtlen formatervet egyesíti, mindezt előrelátható-an 20 - 25 000 euró közötti alapáron.
A tisztán elektromos, belépőszintű Volkswagen modell különleges részletekkel hódít, többek között a beltérben található természetes és újrahasznosított anyagaival. Az újdonság bevezetésére várható-an 2025-ben kerül sor.
Az ID. LIFE1 modellnél a fenntarthatóság kulcsfontosságú. A kompakt crossover modell nem csak, hogy helyi károsanyag-kibocsátástól mentesen közlekedik, de természetes nyersanyagok és újrahasz-nosított anyagok felhasználásával készül. "A jövő elektromos kisautóit kémlelve az ID. LIFE az első, amit a kulcslyukon keresztül megpillanthatunk." - nyilatkozta a Volkswagen vezető tervezője, Jozef Kabaň. "Innováció, fenntarthatóság és időtlenség: ez a három dolog hajt minket."
Kompakt crossover: letisztult és fenntartható:
Az ID. LIFE búcsút int a díszítő elemeknek és az egyéb kiegészítőknak, csakúgy, mint a hagyomá-nyos anyagok használatának. Például a tetőnél és az első borításnál alkalmazott légkamrás textilek teljes egészében újrahasznosított műanyag palackokból készültek. A karosszéria átlátszó fedőlakk-jában faforgácsot használnak természetes színezékként, bioalapú keményítővel keverve. A modell kerékgumijaihoz használt anyagok között bio olaj, természetes gumi és rizsháncs is szerepel.
A belső tér szintén ezt a következetesen fenntarható megközelítést követi. A beltérben alkalmazott faanyagok fenntartható erdőgazdálkodásból származnak. Az utasok Artvelours Eco kárpitozással el-látott ülésekben foglalhatnak helyet, amely nagy részben újrahasznosított anyagokból készül, műa-nyag hulladék újrahasznosításával keletkező másodlagos nyersanyag felhasználásával.
A megfizethető, belépőszintű elektromos ID. LIFE modellel a Volkswagen még több ember számára teszi hozzáférhetővé a fenntartható mobilitás lehetőségét és tovább folytatja ACCELERATE stratégi-áját.
A vállalat célja, hogy 2030‑ra az összes Európában értékesített jármű legalább 70 százaléka, az Észak‑Amerikában és Kínában értékesítetteknek pedig legalább 50 százaléka tisztán elektromos le-gyen. Elektrifikációs törekvéseivel a Volkswagen célja, hogy a legvonzóbb márkává váljon a fenntart-ható mobilitás terén.