Itt az erősebb, de már kézi váltó nélküli új VW Golf GTI
Megérkezett a nyolcadik generációs Golf ráncfelvarrt változatának sportos GTI kivitele.

A Volkswagen idén ünnepli a Golf ötvenedik születésnapját, melynek alkalmából megérkezett a néhány éve de-bütált nyolcadik generációs modell felfrissített változata, és amelyből rögtön a sportos hangvételű GTI verzió is bemutatkozott.
A némileg modernizált, morcosított külső designú és felfrissített technikájú új Golf GTI elsősorban egyedi lökhá-rítóiról, alapáron 17 colos, de akár 19 colos sportos könnyűfém-felnijeiről, első, oldalsó és hátsó GTI logóiról, illet-ve két köralakú kipufogóvégéről ismerszik meg.
A komoly oldaltartással kecsegtető sofőrülésben helyet foglalva immár nem kell attól tartani, hogy a heves kor-mánymozdulatok közben véletlenül megnyomódnak a volánon lévő érintőgombok, melyek helyét hagyományos nyomógombok vették át.
A 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor teljesítménye 245 lóerőről 265 lóerőre növekedett, a hajtás továbbra is csak és kizárólag az első kerekekre érkezik meg. A hatfokozatú kézi váltó sokak bánatára kikopott a kínálatból, mostantól már csak hétfokozatú duplakuplungos DSG automata váltóval érhető el a modell.
A forgalmazás nyáron kezdődik meg, előzetes információk szerint a német alapár 41 000 euró (15,9 millió Ft.) magasságában alakulhat. A kifutó GTI kézi váltós alapmodelljét jelenleg 13,6 millió forintos indulóáron jegyik Ma-gyarországon.