1. Hírek
  2. Kína továbbra is fontos marad számukra
Újdonság a Volkswagentől

Kína továbbra is fontos marad számukra

...a VW-vezér szerint

kína fontos Open Corner

    A Volkswagen Csoport vezérigazgatója, Oliver Blume bejelentette, hogy folytatják a költségek csökkentését és új stratégiát dolgoznak ki a kínai piac számára, ahol a vállalat jelenleg gyenge kereslettel és csökkenő piaci relevanciával küzd.

    Oliver Blume a sanghaji Tongji Egyetemen tartott rendezvényen, a Volkswagen kínai jelenlétének 40. évfordulóján beszélt a vállalat „Kínában, Kínáért" stratégiájáról, amely a helyi technológiai fejlesztésekre és a költséghatékonyságra helyezi a hangsúlyt.

„Ez az év rendkívül kihívásokkal teli volt a Volkswagen Csoport számára. Tervünk, hogy 2030-ig több mint 30 új modellt hozzunk a piacra, hogy újra megmutassuk ügyfeleinknek a Volkswagen márka vonzerejét” – mondta Blume.

    Kína rendkívül versenyképes autópiaca és az elektromos járművek gyors térnyerése jelentős kihívás elé állította a külföldi gyár-tókat, köztük a Volkswagent és a General Motorst. A helyi szereplők, például a BYD térnyerése, valamint az árháború véget vetett a korábban biztos profitot hozó időszaknak.

    A VW célja, hogy egy új, kompakt autóplatformot fejlesszen ki Kína számára, amely 40 százalékkal olcsóbb lesz – mondta Blume. Emellett 2026-tól a termékfejlesztési időt 30 százalékkal szeretnék csökkenteni, hogy gyorsabban reagáljanak a piaci igé-nyekre.

    Kína továbbra is kiemelt piac a Volkswagen számára. A cég célja, hogy 2030-ra 3 milliárd eurós üzemi nyereséget érjen el a régióban, és megőrizze vezető pozícióját, mint a legnépszerűbb külföldi autómárka. A Volkswagen stratégiája a költséghatékony-ság, az innováció és a kínai piac igényeire szabott modellek fejlesztése köré épül, hogy megőrizzék versenyképességüket a világ legnagyobb autópiacán – írja az Automotive News.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.