Magyarországon a teljesen új VW T-Roc
Immár hazánkban is elérhető az első körben kétféle lágyhibrid benzinmotorral szerelt második generációs Volkswagen T-Roc.
A Volkswagen 2017-ben mutatta be a Golf divatterepjáró testvérmodelljeként jegyzett T-Rocot. A kabrió SUV-ként is gyártott modellből augusztus végén mutatkozott be az elsőtől az utolsó csavarig megújult második nekifutás, mely immár Magyaror-szágon is elérhető.
Az új T-Roc minimum 11,3 millió forint kifizetését követően vezethető haza, ennyibe kerül ugyanis a Life felszereltségű, 115 lóerős 1,5 literes 4 hengeres turbós lágyhibrid benzinmotoros és hétfokozatú DSG automata váltós alapmodell. Ugyanezzel a fel-szereltséggel, illetve ennek a motornak a 150 lovas változatával 12,5 millió forinton nyit az újdonság.
A csúcsot jelenleg a 150 lóerős motorral szerelt T-Roc sportos hangulatú R-Line kivitele jelenti, mely minimum 14 millió forint kifizetését követően vezethető haza. 2026-ben érkezik két normál hibrid 1,5 literes verzió, melyek 136, illetve 170 lóerős produkci-ót fognak előadni, és ugyancsak jövőre debütál az összkerékhajtást 204 lovas 2 literes benzinmotorral kombináló T-Roc. 2027-ben jöhet a szupersportos T-Roc R, dízelmotor viszont nincs, és nem is lesz a kínálatban.
A 0,29-es légellenállási együtthatójú wolfsburgi újdonság 4,37 méteres hossza révén 12 centiméterrel méretesebb az elődjénél, a tengelytávolság pedig három centiméterrel 2,63 méterre nőtt. A nagy testvér Tiguan és Tayron stílusjegyeit felvonultató új T-Roc első és hátsó VW-emblémái is világítanak, a legnagyobb látványos felnik 20 colosak.
Az eddiginél tágasabb és jobb minőségű anyagokat felvonultató utastérben klasszikus nyomógombos kormányra, 10 colos di-gitális műszeregységre és kiviteltől függően 10,4-12,9 colos infotainment kijelzőre lehetünk figyelmesek. A csomagtartó 30 liter-rel nagyobb lett, a kompakt divatterepjáró puttonyába 475 liternyi cókmók pakolható be.