1. Hírek
  2. Megmutatta a VW, milyen lesz a nyolcmilliós e-autója
Újdonság a Volkswagentől

Megmutatta a VW, milyen lesz a nyolcmilliós e-autója

Ennyit már láthatunk a Volkswagen ID.1-ből...

9millvw Open Corner

    A Volkswagen a saját dolgozói számára már betekintést adott az ID.1-ből, hamarosan a nagyközönség is megismerheti, hogy körvonalakban milyen elektromos autót képzel el a cég nagyjából 20 ezer euróért. A közzétett kedvcsináló kép egyértelművé te-szi, hogy az ID.1 vizuálisan különbözni fog az ID.2-től – pontosabban az ID2.all koncepcióautótól.

    A VW azonban még nem közölt semmilyen információt a technológiáról vagy a dizájn többi részéről; a koncepciónak csak egy elölnézete van. „A sorozatgyártású modell világpremierjét 2027-re tervezik” – ez azonban nem jelenti azt, hogy a szériaváltozat 2027-ben megvásárolható lesz. Az ID2.all már 2023 márciusában bemutatásra került, de a sorozatgyártású modell csak 2026-ban lesz elérhető.
    „Egy megfizethető, jó minőségű és jövedelmező elektromos Volkswagen Európából Európának – ez az autógyártás Bajnokok Ligája” – mondta Thomas Schäfer, a VW márkafőnöke. Schäfer nem részletezte, hogy Európában pontosan hol építik majd az ID.1-et. Mint fogalmazott, a munkavállalókkal folytatott tárgyalások decemberi lezárásával a Volkswagen történetének legna-gyobb tervét indította el. Ennek egy kulcsfontosságú lépése, hogy mindenki számára vonzóvá tegyék az elektromobilitást – írja az electrive.com.
    A Volkswagen átszervezése közepette fontos kérdés, melyik jövőbeli elektromos autó hol készül majd. A cég most bejelentette, hogy a T-Roc elektromos változatát Wolfsburgban, a márka központi gyárában fogják készíteni. A jelenlegi T-Roc a belső égésű motorjával a Volkswagen egyik legsikeresebb modellje, egyes összevetésben még a Golfnál is jobban fogy.

    A VW egyelőre nem közölt konkrét dátumokat az elektromos T-Roc megjelenéséről. A Golf elektromos kiadása 2028-ban várha-tó, várhatóan egy évvel később következhet az elektromos T-Roc. A Golf és a T-Roc együttesen jelenleg 500 ezernél nagyobb pél-dányszámban fogy, azaz ez a két modell biztosítani tudja a wolfsburgi központi gyár jövőjét.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.