Savaria Autóház Hírek

Aktuális híreink

  1. Hírek
  2. Nem mondott le végleg a belsőégésű motorokról a Volkswagen
2022.07.25.
Újdonság a Volkswagenről

Nem mondott le végleg a belsőégésű motorokról a Volkswagen

... be is mutattak egy újat!

Otto4ever

    Ahogy a neve is mutatja, az 1.5 TSI evo2 a csoport 1,5 literes benzinmotorjának továbbfejlesztése. A turbófeltöltős négyhengeres erőforrást még hatékonyabbá tették azáltal, hogy a katalizátort és a ré-szecskeszűrőt egyetlen, a motor közelében elhelyezett emissziószabályozó modulba helyezték. Ez le-hetővé tette, hogy a VW kevésbé szoruljon ritka fémekre, miközben a vállalat felkészült a szigorúbb emissziós előírásokra, amelyek elkerülhetetlenül megérkeznek még ebben az évtizedben Európában.

    A hivatalosan "Active Cylinder Management"-nek nevezett hengerleállító technológia mára "ACTplus" rendszerré fejlődött. Ez a rendszer biztosítja a négyről két hengerre valló visszakapcsolás közti  kar-csúbb átmenetet biztosít. Emellett a működési tartomány is kibővült, mivel a második és harmadik hengerek nem lőnek ki, amikor a motor alacsony és közepes terhelésen és fordulatszámon üzemel. A VW ígérete szerint az "átállás alig észrevehető", így biztosítva a selymesen sima működést.

    Az 1.5 TSI evo2-t kezdetben a T-Roc és a T-Roc Cabrio modellekben kínálják 150 lóerővel. A többi mo-dellhez, köztük a konnektoros hibrid modellekhez 272 lóerős összteljesítménnyel kerül majd hoz-zá. Esélyes, hogy a következő generációs VW Passat és a vele egyenértékű Skoda Superb is megkapja ezt a hajtásláncot, amint valamikor 2023-ban debütálnak.

    Az új belsőégésű motorról szóló sajtóközleményben is emlékeztetni kíván a VW arra, hogy előrejel-zései szerint az évtized végére a villanyautóik az összes eladás 70 százalékát fogják kitenni. Mivel a teljes átállás az elektromosra nem fog egyik napról a másikra megtörténni, a megmaradó hagyomá-nyos autókat az Euro 7-es előírásoknak megfelelően fogják frissíteni, hogy azokban az országokban, ahol a belsőégésű motorok továbbra is népszerűek maradnak, el lehessen adni az autókat. A német autógyártó elismeri, hogy a töltőinfrastruktúra egyes régiókban még nem eléggé kiforrott; ezért ma-radnak egyelőre a hagyományos meghajtású járművek.



Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.