1. Hírek
  2. Nem mondott le végleg a belsőégésű motorokról a Volkswagen
Újdonság a Volkswagenről

Nem mondott le végleg a belsőégésű motorokról a Volkswagen

... be is mutattak egy újat!

Otto4ever Open Corner

    Ahogy a neve is mutatja, az 1.5 TSI evo2 a csoport 1,5 literes benzinmotorjának továbbfejlesztése. A turbófeltöltős négyhengeres erőforrást még hatékonyabbá tették azáltal, hogy a katalizátort és a ré-szecskeszűrőt egyetlen, a motor közelében elhelyezett emissziószabályozó modulba helyezték. Ez le-hetővé tette, hogy a VW kevésbé szoruljon ritka fémekre, miközben a vállalat felkészült a szigorúbb emissziós előírásokra, amelyek elkerülhetetlenül megérkeznek még ebben az évtizedben Európában.

    A hivatalosan "Active Cylinder Management"-nek nevezett hengerleállító technológia mára "ACTplus" rendszerré fejlődött. Ez a rendszer biztosítja a négyről két hengerre valló visszakapcsolás közti  kar-csúbb átmenetet biztosít. Emellett a működési tartomány is kibővült, mivel a második és harmadik hengerek nem lőnek ki, amikor a motor alacsony és közepes terhelésen és fordulatszámon üzemel. A VW ígérete szerint az "átállás alig észrevehető", így biztosítva a selymesen sima működést.

    Az 1.5 TSI evo2-t kezdetben a T-Roc és a T-Roc Cabrio modellekben kínálják 150 lóerővel. A többi mo-dellhez, köztük a konnektoros hibrid modellekhez 272 lóerős összteljesítménnyel kerül majd hoz-zá. Esélyes, hogy a következő generációs VW Passat és a vele egyenértékű Skoda Superb is megkapja ezt a hajtásláncot, amint valamikor 2023-ban debütálnak.

    Az új belsőégésű motorról szóló sajtóközleményben is emlékeztetni kíván a VW arra, hogy előrejel-zései szerint az évtized végére a villanyautóik az összes eladás 70 százalékát fogják kitenni. Mivel a teljes átállás az elektromosra nem fog egyik napról a másikra megtörténni, a megmaradó hagyomá-nyos autókat az Euro 7-es előírásoknak megfelelően fogják frissíteni, hogy azokban az országokban, ahol a belsőégésű motorok továbbra is népszerűek maradnak, el lehessen adni az autókat. A német autógyártó elismeri, hogy a töltőinfrastruktúra egyes régiókban még nem eléggé kiforrott; ezért ma-radnak egyelőre a hagyományos meghajtású járművek.



Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.