A VW megőrizte vezető szerepét az európai újautó-piacon
Több, mint 10 százalékos részesedésével az idén is vezető szereplő az európai újautó-piacon
A Volkswagen több, mint 10 százalékos részesedésével az idén is vezető szereplő az európai újautó-piacon, Magyarországon pedig stabilan a négy legnépszerűbb márka között van - mondta a Volkswagen konszern járműveit importáló Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója újságíróknak.
Wachtler Tamás ebben nagy szerepet tulajdonít annak, hogy a gyártó nyolc új modellel jelentkezett az idén, Magyarországon az értékesítés 65 százaléka új modell volt. A modellpaletta átlagéletkora másfél év – tette hozzá. Tájékoztatása szerint idén január és november között 8083 VW kelt el Magyarországon, ami 7,4 százalékos piaci részt biztosít a márkának, kissé elmaradva a tava-lyi 8,2 százaléktól.
Papp Zoltán, a Volkswagen márkaigazgatója a teljes évre 8600 jármű eladására számít. Kiemelte, hogy a személyautó-szeg-mensben a márka jelenlegi 17 modellje belső égésű, hibrid- és elektromos meghajtással egyaránt elérhető. Elmondása szerint az értékesítés 5 százaléka elektromos meghajtású autó. Jelezte, hogy a modellfrissítés jövőre folytatódik, bővítik a kínálatot egye-bek mellett a SUV-szegmensben, és az ID elektromos sorozat is gyarapodik.