1. Hírek
  2. Beszéljünk a haladásról!”: nemzetközi közönséget inspirál az Audi a Bits & Pretzels konferencián
Újdonság az Audiról

Beszéljünk a haladásról!”: nemzetközi közönséget inspirál az Audi a Bits & Pretzels konferencián

"Beszéljünk a haladásról!" mottóval meghirdetett eseményre az Audi a világ minden részéről hívott szakembereket, hogy a Bits & Pretzels eseményén övék legyen a virtuális színpad. Ahhoz, hogy a startup közösség számára hozzáadott értéket kínáló, aktív partner legyen, az Audi és vendégei olyan kérdéseket válaszoltak meg, mint például: A mai világban melyek a siker összetevői a leadership tekintetében? A branding hogyan tud fenntartható módon értéket teremteni? Illetve milyen sikeres nemzetközi üzleti modellek inspirálják a startup közösséget? Több, mint 3 000 résztvevő kapcsolódott be az Audi virtuális programjába és tette hozzá a maga ismereteit az online beszélgetéseken keresztül.

Haladás Open Corner

Technológiai csapatok, kreatív gondolkodók, vállalkozókedvűek - az idei évben ismét azok vettek részt a Bits & Pretzels szeptember 27. és október 2. között megrendezett programján, akik inspirációra vágytak és ötleteik illetve startup tevékenységük számára kapcsolatokat kerestek. Szeptember 30-án délután az Audi invitálására a résztvevők számos eseménybe kapcsolódhattak be a virtuális színpadon. Indításképpen Hildegard Wortmann, az Audi igazgatótanácsának az értékesítés és marketing területekért felelős tagja és Cawa Younosi, az SAP Deutschland HR vezetője beszélgetett, témájuk pedig a new leadership és a jelenlegi időszak tanulságai voltak. "A koronavírus a digitalizáció és egyben a vezetői kultúra új értékeinek katalizátora." - jelentette ki Hildegard Wortmann a beszélgetés során. "Egy bátor irány kijelölése, a csapattal együtt a kihívásokon keresztül történő közös fejlődés, új lehetőségek megragadása - tulajdonképpen a szenvedélyes vezetés - most minden eddiginél fontosabb eleme az üzleti sikernek."

Henrik Wenders, az Audi márka rangidős alelnöke részletezte a sikeres márkaépítés módját. Ennek csúcspontjaként most először engedett bepillantást az Audi márkakampányának reklámfilmjébe, amely a négykarikás márka számára világszerte egy új korszakot nyit meg.

A Bits & Pretzels fesztivál 2014. óta ad találkozási lehetőséget az alapítók, befektetők, lelkes startup rajongók és a startup szektor további döntéshozói számára. A koronavírus járvány miatt az idei évben az esemény virtuális formában került megrendezésre. A digitális "Bits & Pretzels Networking Week" névre hallgató eseményt angol nyelven élőben lehetett követni szeptember 27. és október 2. között. Az Audi 2018. óta együttműködő partnere a fesztiválnak.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.