Menetre kész a nyolckerekű retro-T1
Az egyik legkülönlegesebb T1-es Transporter leszármazott a "Half Track Fox" nevű, melyből egy bécsi Volkswagen szerelő kettőt is készített 1962 és '68 között
A bécsi VW-szerelő Kurt Ketzner úgy vélte, nem létezik igazán jól használható jármű az Alpok nehe-zen járható területeire, így egész egyszerűen készített egyet. Az egyszerűség kedvéért a Volkswagen
T1-es kisbusz-változatát vette alapul, de az eredeti autót kiegészítette még két további tengellyel. A nyolckerekű járművet a két hátsó gumikerékre feszített lánctalp hajtotta – ezek alumíniumból és gu-miból készültek, így nem ártanak az aszfaltnak sem – és a négy első kerék kormányozza.
Úgy néz ki, Ketznert nem izgatta igazán a sebesség, így meghagyta az 1,2 literes, 34 lóerős léghűté-ses bokszermotort az autó hátuljában, ami a rövid áttétel miatt, ami a jó mászóképesség eléréséhez a kis teljesítmény mellett szükséges, 35 km/h-s végsebességhez elegendő.
A most restaurált példány egyébként hosszú ideig a Gmündben található osztrák Porsche Múzeum tulajdonában volt, innen 1990-ben került a Bullikartel e.V. nevű, Volkswagen mikrobusz-fanatikusokat tömörítő egyesülethez, akik elkezdték a felújítását 2005-ben, de nem sikerült befejezniük. Ezt követően 2018-ban vásárolta meg a maradványokat a Volkswagen Commercial Vehicles, a VW kishaszonjármű-üzletága, ahol profi restaurátorok vették kezelésbe az autót. Végül az idén februárra sikerült újszerű ál-lapotba hozni a Half Track Foxot, amely a beszámolók szerint még mindig nagyszerű terepjáró, ha nem is a leggyorsabb fajtából.