1. Hírek
  2. Új arcot kapott a VW Polo
Újdonság a Volkswagentól

Új arcot kapott a VW Polo

Brazíliában fejlesztették és ott fogják gyártani a Volkswagen Polo Track elnevezésű kisautót, amivel a legendás Gol-t váltják

PoloTrack Open Corner

    Kifejezetten a dél-amerikai piacra fejlesztett típus volt a VW Gol, amelynek első generációjába még a Bogár elő-re beszerelt léghűtéses boxermotorját is belerakták alapmotorként. Ezt az autót tavasszal búcsúztatták el 42 éves pályafutás után, mert már nem érte meg a szigorodó biztonsági előírásokhoz igazítani a típust, ennek a helyére ke-rül a most bemutatott Polo Track a Taubate városában működő gyárban. A nálunk is ismert Polo továbbra is a kí-nálat része marad Dél-Amerikában, azt továbbra is a Sao Bernardo do Campo-ban lévő üzemben készítik.

    Egyrészt a felszereltséggel teszik olcsóbbá a Track változatot, hiszen még az opciós listán se szerepel az érin-tőképernyős fejegység vagy a tolatókamera, a klímáért is felárat kell fizetni, másfelől az a modellfrissítés előtti – nem LED-es – fényszórókat kapja, csak 15 colosak a felnik, egyszerű műanyag a műszerfal, nincsenek díszbeté-tek. Mivel az előírások megkövetelik, 4 légzsák és menetstabilizáló is van a fedélzeten, utóbbi rögtön XDS elektro-nikus differenciálzár-funkciót is ad.

    Fontos eltérés még a motor, a Polo Track egyedüliként az 1,0 literes szívómotorral (benzinnel 77, etanollal 84 LE) és 5 fokozatú kézi kapcsolású váltóval készül, míg a Polo-t az 1,0 literes turbómotor (benzinnel 109, etanollal 116 LE) hajtja 6 fokozatú automatikus váltó segítségével.

    A Polo Track bejelentésével együtt jelentették be a Gol Last Edition-t, amivel a legnépszerűbb brazil autót bú-csúztatják. A dél-amerikai formatervező-központ vezetője, José Carlos Pavone készítette el a sportos dekorációt, amivel az 1000 darabos limitált szériát megkülönböztetik a többi modelltől. A bemutató díszvendége Claudio Car-sughi újságíró volt, aki 1980-ban az első sajtótesztet írta a Gol-ról.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.