1. Hírek
  2. Már most eredményes a VW költségcsökkentési progamja
Újdonság a Volkswagentől

Már most eredményes a VW költségcsökkentési progamja

A VW brand-ek közti szorosabb együttműködés kifizetődő

budgetdownsuccess Open Corner

    A Volkswagen március 14-én, csütörtökön közölte, hogy az alapvető tömegpiaci márkák üzemi eredménye 80 százalékkal nőtt tavaly, ami annak jele, hogy a szorosabb együttműködés eredményes.

    A Volkswagen Haszonjárműveket, a Škodát és a Seat Cuprát is magában foglaló csoport 7,3 milliárd eurós üze-mi eredményt ért el 2023-ban, elsősorban a magasabb darabszámú eladásoknak köszönhetően.

    „A márkáink közötti szoros együttműködés révén hatékonyabban dolgozunk, versenyképesebbé válunk, és világ-szerte fokozzuk innovációs képességünket ügyfeleink számára" – mondta Thomas Schäfer, a Volkswagen fő már-kákért felelős vezetője.

    A német autógyártó szerint a szorosabb együttműködésből származó hatásoknak idén várhatóan javítaniuk kell az eredményeket, és a jobb nyersanyag- és alkatrészellátás miatt is több eladást várnak. A Volkswagen közölte: a csoport alapvető tömegpiaci márkáinak üzemi eredményhányada tavaly 5,3 százalékra emelkedett a 2022-es 3,6 százalékról, a vállalat pedig 8 százalékos célt tűzött ki maga elé – írja a Reuters.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.