1. Hírek
  2. Restomod VW Type 2
Újdonság a Volkswagentől

Restomod VW Type 2

300 lóerős villanymotorral a klasszikus kisbusz

restomodvw Open Corner

    Egy amerikai vállalkozás nem csak felújítja, de különlegesen berendezi, és 300 lóerős villanymotorral is felszere-li a Volkswagen klasszikus kisbuszát. A restomod, azaz az öreg autók esztétikumát modern tartalommal kombi-náló régi-új járgányok egyre divatosabbak. Ezeken belül is különösen erős az elektromossá átalakított veteránok mezőnye, mivel ezek helyi emissziótól mentesen használhatók, így elvileg örök időkig élvezhetjük vezetésüket.   
    Így tesz a kaliforniai Kindred Motorworks is, kínálatuk legszebb – és legdrágább – darabja egy első generációs (1967 előtt gyártott) Volkswagen Type 2.
    Miután a vázszerkezetet megerősítették és a karosszériát teljesen felújították, állítható rugóstagokkal szerelt, független felfüggesztést és négytárcsás fékrendszert szerelnek alá. A korrózió-védelem és a zajcsillapítás egya-ránt nagyságrendekkel javult.
    Az eredti motor helyére 299 lóerős villanymotor kerül, amelyet egy 74 kWh kapacitású akkumulátor táplál. A ha-tótávolság valahol 320 kilométer körül alakul. Az elektromos rendszert eleve úgy tervezték, hogy támogassa a 240V-os hálózatot, azaz Európában is forgalmazhassák.

    A kormánymű modern fogasléces, szervós egység, az erőátvitel irányváltójába a regeneratív fékerőt szabályozó kapcsolót építettek be. A lámpák LED-esek. A belső térben egyedi bőrkárpitozást, fűthető üléseket, modern három-pontos automata biztonsági öveket kapunk. Az autóhoz rengeteg minden rendelhető, az eltolható vászontetőtől a tolatókameráig, az érintőképenyős, okostelefon-integrációs multimédiás rendszertől a hangulatvilágításig.

 Az egyedi túrabusz-kialakítás feláras tétel, az állítható asztalka, a bőr sarokkanapé, a kutyaitató tálka és a 180°-ban hátrafordítható utasülés eléggé specifikus igényeket elégít ki.Másfelől viszont nem volna mégsem baj, ha ezen különleges opciók mind benne lennének a vételárban, az ugyanis eléggé borsos: 199 ezer dollárnál, azaz kb. 68 millió forintnál indul. A gyártás 2024-ben kezdődik – legalábbis a tervek szerint.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.