Volkswagen-stratégia: a plug-in hibridekre tesznek
A Volkswagen megerősíti plug-in hibrid kínálatát
A német cég márkaigazgatója nemrég mondta ezt a lap egyik riporterének egy londoni konferencián, ahol arról is beszélt, hogy már PHEV modelljeik is vannak. A szakember szerint ez a keresleti trend az USA-ra és Kínára is igaz.
A konnektoros hibridek részesedése az idei év elején gyorsabban nőtt Európában, mint a tisztán elektromosoké, de arányuk még mindig a korábbi 9 százalékos rekord alatt, 7,3 százalékon állt április végén.
Számítások szerint az Egyesült Államokban nagyjából 2,2 százalékon áll a plug-in hibrid hajtáslánc aránya az év első négy hónapjának adatai alapján, míg a tisztán elektromos meghajtásé 7,0 százalékon volt.
Kínában április végén az újautó-eladások 26,5 százaléka volt tisztán elektromos, 17,5 százalék pedig plug-in hib-rid – utóbbiak népszerűsége az elmúlt hónapokban valóban emelkedett, a konnektorról tölthető autók aránya pe-dig már meghaladta a 43 százalékot a piacon.
A Volkswagen márkaigazgatója szerint most azt kell kitalálniuk, hogyan lehet még költséghatékonyabban kon-nektoros hibrideket gyártani és jelenleg ezen dolgoznak.